úterý 28. dubna 2020

Vybíjím hněv

Občas mě na internetu naštvou antisemité. A já se bohužel naštvu celkem rychle, hlavně když mě někdo posílá do plynu... To bych pak toho člověka chtěla hrozně moc seřvat a ideálně mu třeba dát facku. Jenže to se z klávesnice dělá špatně a tak potřebuju svůj hněv ze sebe dostat jinak. To umím třemi způsoby. První je cvičení. Zapotím se a vybiju energii. Druhý je kreslení. Prostě nakreslím něco smutného a ten vztek zmizí. Občas pomáhá i hudba, ale ne vždy. A někdy to ze sebe dostávám poezií. Myslím, že ta se nejlíp tvoří když je člověk naštvaný. Nebo aspoň tak vznikla většina té mé. Někdy jsem zkoušela dělat poezii "jen tak", ale to je hrozně těžké. 
Zrovna včera mě na internetu naštval antisemita a skončilo to dvěma krátkýma básničkama složenýma kolem půlnoci.


Troll
Na světě je spoustu zlých lidí
Někteří si do pusy nevidí
A jiní mají radost
Když jejich oběť má zlost

Myslí to však vážně
Nebo trollové mají žně
Když posílají jiné do vlaků
Mířících do koncentráků?

Co ti lidé zaslouží?
Tenhle příklad poslouží:
Troll objeví v úleku
Žlutou hvězdu na triku...

Žídě
Jak vysoko tvůj pes skáče?
Ptá se hoch a druhý hajluje
Opodál malé žídě pláče
Když do bahna maluje

Tahle postava v sukni
To je jeho maminka
Podíval se smutně na ni
Už je to jen vzpomínka

Byla vždy tak milá
A sladká jak jahoda
Když se naposled myla
Netekla ze sprchy voda

Táta už kdysi odešel...
A tak to malé žídě
Někdo na ulici našel
Teď už lépe si žije

Žádné komentáře:

Okomentovat